Werkplaats klanten wij verzoeken u de auto achter te laten en niet in de werkplaats/showroom te blijven wachten. Wij zullen direct contact met u opnemen als de auto weer netjes klaar staat en u deze kunt ophalen.

Het beperken van de verspreiding van het Coronavirus heeft bij Autobedrijf Berkelland hoge prioriteit. We doen dit in lijn met de landelijke RIVM richtlijnen. We gaan hier serieus mee om, en gaan ervan uit dat u ook deze maatregelen in acht neemt. Natuurlijk doen wij als bedrijf alles wat mogelijk is op het gebied van schoonmaken en extra hygiëne. Bijzondere aandacht is er voor deurgrepen, de balie en het pinapparaat.

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de “veel gebruikte’’ gebieden

Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Afspraken kunnen gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u:

  • alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie
  • te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
  • uw autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
  • gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

Onze receptionist blijft achter zijn bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt Na onderhoud en/of reparatie wordt de auto gedesinfecteerd.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op. U kunt ook informeren naar onze gratis haal- en breng service.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen! We werken bijvoorbeeld met video’s, als u daar prijs op stelt. U kunt onze verkoopadviseurs natuurlijk ook per telefoon bereiken.

Ik wil graag een proefrit maken. Is dat mogelijk?

Als u wilt en kunt, kom alleen. Zo blijven uw en onze risico’s het kleinst. We nemen we na iedere proefrit met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af. U kunt dus gewoon een afspraak maken voor een proefrit.